FLIPGRID-ТЕН ТЫС: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ШЕТ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА МОНОЛОГТЫҚ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ЦИФРЛЫҚ БАЛАМАЛАРДЫ ЗЕРТТЕУ

  • Галия Кисметова М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
  • Алтынай Нарекова М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
Ключові слова: Түйінді сөздер: цифрлық құралдар, монологиялық сөйлеу, сөйлеу дағдылары, ағылшын тілі (шет тілі ретінде), Padlet, Seesaw, Loom, коммуникативтік құзыреттілік.

Анотація

Аңдатпа. Бұл зерттеуде Қазақстандағы ағылшын тілі үйренушілері арасында монологиялық сөйлеу дағдыларын дамытуда Flipgrid-ке балама ретінде цифрлық бейнеплатформалардың тиімділігі қарастырылады. Flipgrid білім беру құралы ретінде жұмысын тоқтатқандықтан, мұғалімдер тиімді баламаларды табу және бағалау қажеттілігіне тап болды. Зерттеу С. С. Құнанбаеваның коммуникативтік құзыреттілік теориясына негізделіп, халықаралық зерттеулердің деректерімен толықтырылған. Padlet, Loom және Seesaw платформалары көркем сөйлеуді дамыту құралы ретінде қарастырылды. Зерттеу Қазақстандағы орта мектепте эксперимент, сауалнама және сұхбат алуды қамтыған аралас әдіспен жүргізілді. Нәтижелер барлық платформалардың сөйлеу дағдыларын дамытуда пайдалы құралдар ұсынатынын көрсетті, алайда Padlet оқушылардың белсенділігін, шығармашылығын және монологиялық сөйлеудегі сенімділігін арттыруда ең тиімдісі ретінде танылды. Зерттеу тілдік білім беруде балама технологияларды біріктіруге арналған педагогикалық ұсыныстар ұсынады.

Біографії авторів

Галия Кисметова, М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті, Орал қаласы, Қазақстан

Алтынай Нарекова, М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Шет тілдер кафедрасы, "Шетел тілдері мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау" БББ-сы магистранты, М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті, Орал қаласы, Қазақстан

Жарияланды:
2025-09-25
Бөлім
Педагогика