ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БАКАЛАВРИАТ (IB) ТҰРҒЫСЫНАН БОЛАШАҚ ГЕОГРАФИЯ МҰҒАЛІМІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ

  • Мөлдір Бүрлібаева КазНПУ имени Абая
  • Шолпан Карбаева КазНПУ имени Абая
Ключові слова: педагогикалық білім, география мамандығы, педагогика, Халықаралық Бакалавриат, Қазақстан, кәсіби құзыреттілік

Анотація

Бұл зерттеуде қазақстан Республикасының Жоғары білім беру жүйесіндегі Халықаралық Бакалавриат (IB) тұжырымдамасын ескере отырып, болашақ география мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін дамытудың теориялық-әдістемелік негіздері талданады. Зерттеуге негізделген оқыту, қалыптастырушы бағалау және жаһандық ойлау сияқты IB принциптері болашақ мұғалімдерді даярлауға қаншалықты біріктірілгені зерттелуде. Зерттеу әдебиеттерді талдауға және ұлттық және халықаралық оқу бағдарламаларын салыстыруға негізделген. Нәтижелер қазақстандық жоғары оқу орындарындағы жүйелік кедергілерді, Сондай-ақ, IB контекстіне дайындық үшін мамандандырылған модульдердің жоқтығын көрсетеді. Сонымен қатар, реформалардың үлгісі бола алатын Сингапур, Канада және Финляндиядан табысты халықаралық модельдер ұсынылады. Оқу бағдарламаларын қайта құрылымдау және практикалық сабақтарды күшейту бойынша нақты ұсыныстар берілген.

Біографії авторів

Мөлдір Бүрлібаева, КазНПУ имени Абая

Жаратылыстанужәне география кафедрасы,география факультеті,докторант

1 курс,

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық Университеті,

Алматы,

050010,

Қазақстан Республикасы

Шолпан Карбаева, КазНПУ имени Абая

П.ғ.к, профессор

Жаратылыстану және география кафедрасы, Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық Университеті,

Алматы, 050010,

Қазақстан Республикасы

Жарияланды:
2025-09-25
Бөлім
Педагогика