ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ПЕДАГОГИКА МЕН ФИЛОЛОГИЯНЫҢ РӨЛІ
Ключові слова:
пәнаралық тәсіл, CLIL, педагогика, филология, когнитивтік құзыреттілік, шет тілі, эксперимент.
Анотація
Мақалада шет тілін оқытудың пәнаралық тәсілі қарастырылады, ол педагогикалық және филологиялық әдістерді біріктіруге негізделген. Ерекше назар пән мен тілді кіріктіріп оқыту әдістемесіне (CLIL) аударылған, бұл бір мезгілде пәндік білім мен тілдік дағдыларды меңгеруге бағытталған. Тіл мамандығы емес студенттер арасында жүргізілген эксперимент тілдік, коммуникативтік және когнитивтік құзыреттердің статистикалық тұрғыда елеулі өсімін көрсетті. Мақалада зерттеу әдістемесі, кезеңдері және нәтижелері сипатталған. Сонымен қатар, мұндай әдістерді жоғары білім беру жүйесіне енгізу мен цифрландыру мүмкіндіктері талқыланады.
