ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ БИОЭТИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ТРЕНДТЕР МЕН БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚҰНДЫЛЫҚ МАҒЫНАЛАРЫ КОНТЕКСТІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

  • Хазова С.А., Магомедова А.Н. ФГБОУ ВО «Кубанский государственный университет»
Ключові слова: Кілт сөздер: педагогикалық білім беру; білім беруді дамыту үрдістері; білім беру трендтері; білім берудің құндылық мағыналары; білім беруді ізгілендіру; білім беруді экологияландыру; экопедагогика; білім беру функциялары; педагогикалық университеттің миссиясы; педагогикалық ЖОО студенттерінің биоэтикалық мәдениеті

Анотація

Аңдатпа. Мақала ресейлік білім беруде болып жатқан және өзгеріп жатқан қоғамның, адамзат өркениетінің объективті құбылыстары мен процестерінен туындаған өзгерістерді талдауға арналған. Жаһандық және жергілікті әлеуметтік-мәдени, саяси, экологиялық және басқа да процестер мен құбылыстарды зерттеу негізінде білім берудегі модернизациялық процестердің әлеуметтік негізі ретінде негізделген қоғамның, жекелеген әлеуметтік салалардың дамуының өзекті тенденциялары анықталды. Оқыту мен тәрбиелеудің өзекті әдіснамалық тәсілдері туралы деректерді жалпылау жоғары педагогикалық білім беру жүйесін мақсат қою мен құндылықты анықтауға қойылатын заманауи талаптарды нақтылауға әкелді. Бұл тұрғыда индустрияландырудың, технологияландырудың, цифрландырудың қоғамдық процестерінен туындаған гуманизация, гуманитаризация және экологияландыру сияқты білім беру трендтері қарастырылған.  Педагогикалық университет миссиясының мәні мен мазмұны, оның тарихи ретроспективада өзгеруі туралы ғылыми идеяларды жүйелеу; жоғары білімнің құндылықтары және оның қазіргі қоғамдағы маңызы туралы қазіргі педагогикалық университет миссиясының негізгі құрамдас бөлігі ретінде биоэтикалық функциялар мен құндылық мағыналарын анықтауға мүмкіндік берді. Кешенде аталған деректер педагогикалық ЖОО студенттерінің биоэтикалық мәдениетін қалыптастыру мәселесін өзектендіруге мүмкіндік берді.

Жарияланды:
2025-09-25
Бөлім
Педагогика